Champagne Glasses
Efter ett intensivt slut på Halloweenfesten försöker Spencer kompartmentalisera allihop och rikta fokus mot den stora matchen. Coop står vid ett känslomässigt vägskäl och Asher lär sig anpassningsförmågans kraft.