6 'N the Mornin'
Sommaren går mot sitt slut och collegefootballkarriärerna mot sin början. Spencer försöker anpassa sig till mer än bara sitt brutala träningsschema. Olivia är taggad för sitt nya jobb, men det är inte vad hon hade förväntat sig.