Int'L Players Anthem (I Choose You)
Jordans och Simones stora dag närmar sig med stormsteg, och de börjar föreställa sig sin nya framtid med hjälp av Billy och Laura. Spencer och Billy inser båda vilken oerhörd press footballaget upplever.