Fight the Power
När sanningen kommer fram blir Laura vansinnig och tvingas ta konsekvenserna. När Spencer ser allt som pågår vill han inte stå vid sidan och titta på, utan ber sina lagkamrater om nåt som kan äventyra resten av säsongen.