Irreplaceable
Hemvändarveckan fortsätter och Simone försöker förlika sig med sin roll i tennislaget. Thea får oroväckande nyheter. Coach Marcus är försvunnen, och en tillfällig tränare hoppar in, vilket bäddar för konflikt mellan Damon och JR.