Start Over
Simone ser fram emot att flytta in i sin studentkorridor och börja leva på sina egna villkor, men hennes tidigare val innebär oväntade bakslag. Amara blir varse konsekvenserna av sina handlingar och vad det innebär för hennes framtid.