The Tiger Killed by ETA
José Antonio Santamaría är det enda fotbollsproffset som blivit mördad av en terrorgrupp. ”El Tigre” sades vara ledaren för en smugglarliga och ha hoppat i säng med Guardia Civils terrorrotel.