Sex, Lies and Death in Sao Paulo
Den forne brasilianske landslagsmittfältaren Daniel Corrêa Freitas hittades naken, halshuggen och torterad i en barrskog. Gärningsmannen bakom det perversa mordet var den rike affärsmannen Edison Brittes.