Haul Out The Holly: Lit Up
Julen närmar sig och Emily och Jared ser fram emot att få fira jul tillsammans som par. Årets pynttävling på Evergreen Lane blir tuffare än någonsin.
Julen närmar sig och Emily och Jared ser fram emot att få fira jul tillsammans igen - nu som ett par. Det är dags att sätta fart på julpyntet på Evergreen Lane och tävlingen blir tuffare än någonsin.