Guess Who's Coming to Dinner
Clark works to reignite Lois' interest in taking Bruno down, and Natalie meets Matteo's parents for the first time, with disastrous consequences. Meanwhile, the Kent boys clash when Jordan interferes with Jonathan's training at the Firehouse.