In Cold Blood
Lois and Chrissy pursue a new lead in the Mannheim investigation against Clark's wishes. Meanwhile, Jonathan, Jordan and Nat's attempt at a kind gesture is complicated by an unexpected obstacle. Lastly, Lana, Sarah and Kyle adjust to their own new normal.