Hitting the Jackpot
Engineer Mark "Dr. Pinball" Squires brings a vintage pinball machine back to life, blacksmith Nev rescues a mangled antique Georgian tree seat and woodworker Alex and upholsterer Craig make a 14-foot-long bench.