Beatlemania
Sculptor Nick needs all his skills to give a bust of Achilles its helmet back. Meanwhile, French polisher Alex works on a piece of Beatlemania history, and Metalworker Ted has fun at the fairground as he attempts to revive a 50-year-old model set.