Eloise Psychiatric Hospital
Jack and Katrina travel to Detroit to investigate the infamous Eloise Psychiatric Hospital. Once known for its cutting-edge facilities, Eloise is now notorious for its aggressive spirits and is host to a dark entity that delights in choking its victims.