The Curse of Robert The Doll
Psychic medium Cindy Kaza unravels the mystery of the world's most haunted -- and deadliest -- doll.
Meet Robert, the most haunted doll in the world. For over a century, he has terrorized Key West, Florida, with a powerful and deadly curse. Now, psychic medium Cindy Kaza steps in to unravel the mystery of his origins and the darkness attached to him.