Memorial Day Murder
A dream life ends when pretty mom-to-be Kelsey Monahon is found hogtied and beaten in her coastal home. At first, the bizarre scene looks like a home invasion, but detectives dig deeper and turn up a trio of unlikely suspects, including Kelsey's husband.