Highway to Hell
When 18-year-old Lisa Kimmell goes missing on a desolate Wyoming highway, her family is frantic. But when a fisherman reels in a grisly discovery, the mystery takes a sinister turn and the search for a young girl becomes the hunt for an evil predator.