Elmer's Fuddge/Angelo the Mighty Flea
Elmer Fudd enlists Bugs' help as his mascot to help drum up business for his fledgling ice cream truck. Then, Squeaks finds himself a home for a mighty flea named Angelo and hopes his newfound pal will help him get respect from Bugs.