Carrot Before the Horse/Trunk with Power
Pampreen takes all of Bugs' carrots for her prize pony Puddin. Bugs and Squeaks go on a mission to get them back. Then, Bugs is running late to catch his flight but first must get past a toll tree in dire need of an attitude adjustment.