What Happens in Vegas...
Brady surprises Rhonda with a Las Vegas getaway to celebrate their 15th anniversary. Robyn shakes things up when she asks for two nights with Brady. Josh, Paulie's son and big brother to all the children, departs for a two-year-long mission trip.