Bonds of Sisterhood
As Rhonda anxiously awaits the results of her mammogram, her sister wives plan a "mammo party." Robyn is writing and illustrating a children's book inspired by her son's bullying. The entire family helps daughter Taylor raise funds to volunteer in Peru.