Love is All We Need
Love is in the air as the Williamses prepare to celebrate Valentine's Day, but the holiday is bittersweet for Paulie as her oldest son leaves for his trip to Africa. Later, Brady decides to get a tattoo and receives mixed reviews from the wives.