Turkeys and Ticking Clocks
Brady and his five wives prepare to celebrate Thanksgiving. Rhonda explores the possibility of adoption, causing Nonie to want a baby of her own. Meanwhile, Brady struggles to balance his busy schedule and attending his son's karate test.