Winter's Fortune: The Klondike Beast
Tony Beets fights the Yukon winter to build a monster dozer. Fred Lewis prospects a claim that could be too good to be true. Dustin Hurt tries to reach his remote mountain camp to determine if he'll be able to mine this season.