Winter's Fortune: Force of Nature
Rick resurrects Monster Red to capture nuggets with help from master fabricator Freddy Dodge and Tony builds a massive excavator. Dustin Hurt returns to Haines after a devastating landslide and Parker remembers those who lost their lives.