Rolling Hills Sanitarium (Bethany, NY)
Rolling Hills Asylum had as many roles as it had characters. A Satan-worshiping nurse, a gentle giant and an alleged child molester all roam its halls. Now, Zak, Nick and Aaron have cast themselves in this theater of the damned.