Hauntings of Vicksburg: McRaven Mansion
The crew is called upon by the mayor of Vicksburg, MS, to explore the Siege of Vicksburg and its lasting impact on the city. Their first stop is McRaven Mansion, widely considered to be the most haunted building in the South.