Quarantine: Extension of Darkness
The crew is quarantined on the grounds of the Haunted Museum with nowhere to go but to confront the pure evil residing inside. It’s a wild and disturbing ride as the guys investigate the infamous basement and Zak's collection of serial killer artifacts.