True Colors
Deadwood ushers in some new arrivals on the stagecoach: Jack Langrishe, a flamboyant stage promoter and old friend of Swearengen; and Aunt Lou Marchbanks, Hearst's longtime cook who settles in nicely as the Grand Central chef.