Tell Your God to Ready for Blood
Deadwood's first true elections are approaching, with the offices of sheriff (Bullock vs. Harry Manning) and mayor (E.B. Farnum vs. Sol Star) to be contested. Hearst offers Bullock his backing in exchange for Bullock's help.