Dosey Doe/Prodigious Clamus
Lazlo plays matchmaker when he organizes a dance to try and set up Lumpus with his true love, Squirrel Scout leader Jane Doe. Then, Lumpus discovers Clam is not only a child genius, but also his meal ticket to a life of fame and fortune!