The Weakest Link/Lumpy Treasure
The campers send the Jelly Beans on a wild goose chase so they won't screw up the camp inspection. Then, the mosquito bites on Raj's rump reveal a map to some hidden treasure sending the Jelly cabin trio on a hunt for the buried goods.