The Hottest Girls Born in ’94
Anine, Ingrid, Madeleine and Julie were the hottest girls born in Tønsberg in ’94 – and they still are. All the others have left town. Their friendship is their fortress, but outside its safe walls, heartbreak, expectations and demands lurk.