One Step at a Time
Marion meets Elaine who’s suffered childhood teasing due to her webbed toes. She’s hoping surgery can put an end to 65 years of misery. Dr Kenny sees Kathleen, who is desperate for a good night’s sleep, but her insanely itchy feet won’t let her.