Knock Your Socks Off
Podiatrist Marion takes on the mystery of the unusual V-shaped gap in Debra’s toes and has a surprising treatment for a psoriasis patient who’s tried everything. Plus Dr Kenny and Marion team up to help a patient with fungal feet and nails.