Mystery 101
When a college student is found dead, English professor Amy uses her crime fiction expertise to unravel the case faster than detective Travis.
When a college student is found dead, English professor Amy uses her crime fiction expertise to unravel the case faster than detective Travis, who ends up working with Amy to catch the killer.