Prvi rumunski kuvar sa Mišelin zvezdom, Bogdan Danila, provodi Dijega kroz lepote Transilvanije. Lokalni sastojci i mala poljoprivredna dobra u zemlji koja pati od otimanja zemlje za intenzivnu poljoprivrednu upotrebu.