Putovanje na kom se otkrivaju blaga Jadrana s Anom Grgić, šeficom kuhinje legendarnog hotela “Esplanade” u Zagrebu. Dijego posećuje nekoliko projekata koji prate potrošnju morskih plodova kako bi se održala ravnoteža u morskom ekosistemu.