Pre zalaska sunca
Klaus postupa u skladu sa svojim namerama da napusti grad sa Elenom, ali nailazi na otpor iznenađujućeg novog neprijatelja. Dejmon i Stefan vode iznenađujuće iskren razgovor o budućnosti.