Izvoženje mrtvih
Šerifka Forbs donosi uznemirujuće vesti Alariku i Eleni o oružju koje je nedavno korišćeno za ubistva, a Kerolajn je slomljeno srce nakon što nije uspela da spreči rasplet tragedije.