Seleni se prvi put pridružuje legendarni kuvar Gordon Remzi lično. Ali sa odreskom premazanim puterom, školjkama na tiganju i još ponečim na ambicioznom jelovniku, hoće li Selena moći da drži korak sa njegovim brzim instrukcijama?