Selenino kulinarsko putovanje zaokruženo je pošto se njen prvi instruktor Ludo Lefevr vraća da vidi koliko je napredovala dok peku ribu sa zagorelim paradajzom i kiseljakom, uz desert od ananasa sa ljutim sosom od banane i karamela.