Naš RV je palata
Džastin i Ana renoviraju ogromni Palace Royal da ga predstave na godišnjem skupu starih prikolica u Roslinu u Vašingtonu. Takođe, VIP klijent im je dovezao izlupan Airlight, kojem su potrebni specijalni zakivci kako bi mu popravili limariju.