VIP kampersko vozilo
Džastin i Ana se nadaju da će lako preprodati Airstream Globester iz 1959. godine i da će dobiti posao restauracije deset prikolica za park starinskih RV-ja. Da li mogu da dogovore posao sa parkom RV-ja i da srede klijentov Erstrim na vreme?