Frank Lloyd Lakehouse
Pete and the crew channel famous architect Frank Lloyd Wright for a triple-decker treehouse on the shores of Lake Barkley in Kentucky. This high-design "treehome" will offer a bedroom, kitchen, bathroom and more!