Tiger Beach
Dr. Neil Hammerschlag travels to the shallow waters of the Bahamas to study the mating habits of tiger sharks.
Tiger sharks are known for their voracious appetite, but little is known about where they mate and where the females give birth. Dr. Neil Hammerschlag travels to the shallow waters of the Bahamas to find answers.