Cheal Be Right
Chris suffers a spider bite, forcing kids Oscar and Luca to take up the mining mantle. Lee from Slim Pickings battles dangerous shaft-riddled ground on a quad bike. A thirty-thousand-dollar mechanical failure brings Dan and Renee’s enterprise to a halt.