Deadliest Catch: The 20th Anniversary
King Crab is back. Two decades since Sig first allowed a camera on board, two generations of captains face the gauntlet known as the Deadliest Catch.
King Crab is back. Two decades since Sig Hansen first allowed a camera on board, a new generation lays claim to an industry he helped pioneer. Now, each captain must contend with the toll of leading sailors into the gauntlet known as the Deadliest Catch.