P.O.W.E.R.: The Eddie Matos Story
For inner-city youth Eddie Matos, selling drugs was a ticket to money, popularity and power. It was also a ticket to disaster. This drama tells Eddie's story, showing how social pressures made him choose life on the wrong side of the law.