A Family Divided
A family is torn apart when a mother learns that her "perfect" son participated in a college fraternity gang rape that resulted in a girl's death.
A mother finds herself in a moral quandary when her son participates in a murderous gang rape and her lawyer husband wants to cover up his involvement.